Content Marketing

Mi is a tartalommarketing?

Tartalommarketingnek (content marketingnek) hívjuk azt a marketingstratégiát, ami a célközönség számára érdekes, értékes tartalmak készítésére összpontosít, melyek megragadják a figyelmet és a vásárlási szándékot ösztönzik.

A tartalommarketing ereje abban rejlik, hogy örömmel fogyasztjuk a számunkra figyelemfelkeltő tartalmakat, közben észre sem vesszük, hogy nagyon is befolyásolja a vásárlási döntéseinket. Ma már minden a jó kontentre épül, így a tartalommarketing rendkívül felértékelődött.

Milyen típusú szövegek számítanak tartalommarketingnek?

SEO szövegek: olyan tartalmak, melyek a megfelelő kulcsszóval megírva javítják az organikus keresőoldali helyezéseket

Közösségi média kommunikáció: unalmas, hétköznapi sablon szövegekkel már nem lehet felkelteni a vásárlók figyelmét, mindenképpen kreatív és érdekes kontentre van szükség az oldal fejlődéséhez

Kreatív hirdetések: figyelemfelkeltő képes és szöveges hirdetésekkel nagy hatást és bevételt hozó sikeres hirdetési kampányokat lehet véghezvinni

Blogbejegyzések: A sikeres marketingkommunikációhoz minőségi szöveges tartalomra van szükség, ehhez pedig rendszeres és profin megírt blogbejegyzések kellenek, melyek erősítik a márkát és vásárlásra ösztönöznek

Landoló oldal tartalmak: a jól felépített marketing kampányok nélkülönözhetetlen elemei, lehetőséget adnak a célirányos kommunikációra, figyelemfelkeltésre, a vásárlás ösztönzésére

Mik az előnyei a tartalommarketingnek

  • kitűnik a tömegből, könnyen megjegyezhetővé teszi a márkát
  • több látogatót/vásárlót/olvasót/érdeklődőt vonz
  • erősíti a szakértői imázsunkat a vásárlóink szemében
  • a minőségi tartalomnak köszönhetően a Google helyezés elkezd javulni
  • több interakciót eredményez közösségi médiában, így több emberhez is jut el
  • csak minőségi tartalmakkal lehet felépíteni egy igazán sikeres márkát
  • statisztikai adatok bizonyítják, hogy a minőségi tartalom erősíti a vásárlók lojalitását
  • több megnyitott hírlevél és kattintás
  • ingyen reklám, az emberek örömmel osztják meg így futótűzként terjed

Tervezett tartalommarketing

Nemzetközi felmérések eredményei remekül mutatják, hogy az előre megtervezett, írott tartalommarketing stratégiával rendelkező cégek sokkal hatékonyabbnak érezték a tartalommarketingjüket. Mi több, a dokumentált stratégiával rendelkező cégek nagyobb mértékben tartották magukat a tervezethez, mint azok a cégek, akik nem készítették el a tervezetüket.

Tervezetet követő szövegírás szolgáltatásunkkal rendszeresen megtámogathatóak az aktuális kampányok, hiszen a copywriting  a tartalommarketing egyik legalapvetőbb eleme, amire mindenkinek szüksége van, legyen az egy statikus oldal szövegezése, blogbejegyzés vagy akár hírlevél formában.


A Smartside content marketing szolgáltatásával megtervezzük és rendszeresen küldjük a látogatottságnövelő és brandépítő tartalmakat ügyfeleinknek.


Tartalommarketing részterületek, amikben számíthatsz ránk:

  • SEO szövegírás
  • közösségi média aktivitás kidolgozása
  • nyereményjáték tervezés és megvalósítás
  • hírlevél elkészítése (EDM)
  • blogbejgyezések írása
  • landoló oldalak szövegezése
  • portréképek, termékfotók, kreatív fotók elkészítése
  • grafikai feladatok: arculattervezés, képek, infografikák, reklámkreatívok