Tartalommarketingnek (content marketingnek) hívjuk azt a marketingstratégiát, ami a célközönség számára érdekes, értékes tartalmak készítésére összpontosít, melyek megragadják a figyelmet és a vásárlási szándékot ösztönzik.
A tartalommarketing ereje abban rejlik, hogy örömmel fogyasztjuk a számunkra figyelemfelkeltő tartalmakat, közben észre sem vesszük, hogy nagyon is befolyásolja a vásárlási döntéseinket. Ma már minden a jó kontentre épül, így a tartalommarketing rendkívül felértékelődött.
Nemzetközi felmérések eredményei remekül mutatják, hogy az előre megtervezett, írott tartalommarketing stratégiával rendelkező cégek sokkal hatékonyabbnak érezték a tartalommarketingjüket. Mi több, a dokumentált stratégiával rendelkező cégek nagyobb mértékben tartották magukat a tervezethez, mint azok a cégek, akik nem készítették el a tervezetüket.
Tervezetet követő szövegírás szolgáltatásunkkal rendszeresen megtámogathatóak az aktuális kampányok, hiszen a copywriting a tartalommarketing egyik legalapvetőbb eleme, amire mindenkinek szüksége van, legyen az egy statikus oldal szövegezése, blogbejegyzés vagy akár hírlevél formában.